4/8 - 2010!

Tjenixen!

jaha, jag beställde ett par byxor för ett  tag sen, men fuck! va stora dom va :O fick skicka tillbaka dom för att få ett par mindra :) Så nu kom dom :D Lite långa dock så ska in till JC nån dag och sy upp dom :)

Annars händer det inte så mycket just nu :P Min älskling åkte nyss hem :( tråkigt som fan men man måste också ha lite tid ifrån tyvärr :/
Så nu har jag lagt in lite låtar på hennes ipod snart ska ja lägga in nån film med :)

28, ska vi försöka ta oss ut och käka på skatås bar&restauran, hur najs som helst, får bara se till att ha pengar och det är lite svårt med en inkomst på 250/vecka lr 1000/Månad :P

Och när vi åker in till kba för att sy upp byxerna så ska min älskling in till nåt konditori och söka lite x-tra jobb och jag ska själv leta lite jobb i kba :)

aja ska dra mig kanske skriver mer sen :)

Btw! bilder på byxorna! :





najs or what!? ;D

Drar mig, ha det fin fint ;)

Kommentarer
Postat av: A

:( alla får se din mage nu ju :(

2010-08-04 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0