8/8 - 2010

Tjenixen! ;D

Jahopp, inte så mycket att säga eftersom de inte har hänt så mycket de sista, men har däremot haft den bästa veckan på mycket länge med min älskling :D <3 Vi har haft det jätte mysigt och helt underbart, de har helt enkelt varit helt magiskt och jag är mer kär än någonsin! <3

Igår kom mina älskade morföräldrar hit på besök och drack och åt gott =D och dom gav oss en go kväll :)

Vakna imorse, utan min älskling! :( , städade huset de första jag gjorde typ seeegt som fan :/ men men sen va de ghjorrt och min älskade ängel kom hit :) sen åkte vi och handlade lite gott -> hem till henne -> tillbaka till mig -> nu :P ska bara myspysa idag :D:D <3 spela lite mysiga spel och bara gosa :) <3

BTW! Om ni är inne på youtube kolla in Nick Pitera och sam tsui ;) Jättebra sångare och för goa :)
Sam till vänster och Nick till höger ;)


Sam's Youtube kanal : http://www.youtube.com/user/KurtHugoSchneider
Nick's Youtube kanal : http://www.youtube.com/user/goonieman86

Lyssna på dom och säg va ni tycker :D


De va allt för mig idag, Ha det jättebra sålänge så¨hörs vi snart igen! ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0