Bästa känslan!

Tjenixen !

Dessa dagarna har nog vart dom bästa i mitt liv!
Jag har bara vart med min älskling och vi har haft det så oslagbart mysigt och sååå mycket kärlek :D
Jag har märkt att kärlek slutar aldrig växa, den bara växer och växer! de tar aldrig slut och så som jag känner för min älskling tror jag man egentligen inte ska kunna känne för en annan person men det gör jag, jag älskar henne mer än någonsin samtidigt känns de som om jag är nykär <3 och det bästa är att det blir bara bättre och bättre :D <3

Hon har varit mer underbar än någonsin det sista och mina känslor blir bara starkare och starkare för varje sekund! och jag tror att det är samma för henne och det gör mig verkligen lyckligast i världen!!!

Emmy Alexandra Eriksson, Du gör mig till den lyckligaste mannen i världen och min känslor
för dig är starkare än något annat!
Jag vill verkligen inget annat än att gifta mig med dig och skapa en familj med dig, det lovar jag dig!
och jag släpper dig aldrig för, face it, du är min dröm tjej och min ängel och inget kan få mig att sluta älska dig och vilja ha dig!

Du Är Mitt Allt!

Jag Älskar Dig och BARA DIG!

/ Bara DIN Pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Linette

Aaw vad söt du är Robin :D

2010-08-01 @ 22:49:37
Postat av: Robin

Tack Linette :)

2010-08-04 @ 17:03:17
Postat av: Anonym

Tack Linette :)

2010-08-04 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0