Ny Design!♥

Hey, inte gjort så där värst mycket idag, vart i kba och sökt några jobb för både mig och älskling :)
Fick inget :( ska ringa lite imon med :)

Min syster och min flickvän bestämde att jag skulle ha en ny design, så voilá, min syster och hennes vän Jonna gjorde den och jag är skit nöjd, Tack syrran och tack Jonna :)

Såg nya Alice In Wonderland, asball tycker jag faktiskt :) as nice att Johnny Depp är med, lätt min favorit skådis :D


Har annars varit en helt okey dag, ganska trist väder men det regnar åtminstone inte :)
Så iaf, sitter här nu och skriver med en sovande flickvän brevid, ganska tråkigt men samtidigt jävligt roligt hur lätt och snabbt hon kan somna alltså! Helt sjukt!
Aja ska göra mig nöjet att väcka henne nu så vi kan hitta på ngt, ffs klockan är ju inte ens 24!

BTW, Dagens låt!



Ha det skitbra så hörs vi snart igen!
Jag Älskar dig Alexandra Eriksson, över hela mitt hjärta verkligen! ♥
Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: Syrran :)

Så lite så ;)

2010-08-11 @ 19:08:14
URL: http://nataliehermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0