Hey Y'all! (Sorry för dålig upd.)

Whazzup!?

Hej å hallå :) Jag vet att de va ett tag sen jag skrev, och jag ber om ursäkt för att ha haft en så dålig uppdatering!
Men jag skriver över huvudtaget, that's the point, right? ;)

Så i alla fall, har inte hänt så mycket mest vart med min underbara flickvän och myst och spelat, som adam brukade säga det, Dator spel :D Det har faktiskt varit jättekul och mysigt, bara typ spelat RollerCoaster Tycoon 2&3 :D

Jag har faktiskt vart runt och kollat lite på Youtube o letat lite efter fin-fina musiker och såna saker :D sweet!
Hittat en duktig tjej och sen Har vi ju såklart Nick Pitera & Sam Tsui :D

Tjejen jag hittade, hittar ni: http://www.youtube.com/user/zeldaxlove64

Vart rätt mycket med min vän crippo :) och även min gode vän JT! Sweet as hell!

aja vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag alltså, så jag drar mig för idag :) Kolla neråt så har ja lagt in dagens låt och den senaste filmen vi såg som va bra ;D


Filmen vi såg som faktiskt va skit bra (Y)





Och som lovat, Dagens låt(ar) ;D



Och ...


Aja de är fan allt ni får denna gången;) Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0