24-07-2010 ♥

Tjoflöjt!

Ja, jag vet, jag skrev inte igår sluta tjöta! Skojjaa!
Ne men hade inte riktigt tid till det kände jag, Men wtf, ja skriver ju iaf det är ju en förbättring bara de
right? ;D

aja vakna för ett tag sen brevid min älskling som jag vill vakna brevid varje morgon ♥
Gick upp & käkade frukost och kollade för första gången för min del på Wall-E, fast såg
den tyvärr inte från början så fatta nada verkligen :P

Älsklingen har börjat städa (Hon skulle städa huset idag tydligen :P ) och jag låg och kollade lite på
Bert, Den sista oskulden xD Jävlar vilken nörd han är ;D
Sen hade jag helt enkelt inget att göra så jag satte mig här och bloggade medans hon städar (Eftersom
även om du vill hjälpa henne och städa så kommer hon bara attackera dig elr nåt ;D xD )

aja är väl vad jag har gjort fram tills nu, idag :P
Och jag har kommit på en sak idag;

Kärlek är inte lätt,
Kärlek är inte kul,
fast det är bara ibland,
Oftast är det helt underbart och värt alla svåra stunder man måste bara finna någonting att kämpa för, och jag kämpar för henne och jag kämpar för den underbara känslan jag känner inom mig varje sekund jag är med henne, osviktlig kärlek, tillit, trygghet och absolut, äkta och den absolut största kärlek jag har känt i mitt liv.
Kärlek är svårt,
Kärlek är jobbigt,
Kärlek gör ont,
Men det gör inget, det är det värt, min kärlek till dig är värt allt svårt, jobbigt och smärta.
Det kanske inte alltid är kul, men face it, det är inget.
Lätt? finns inget i denna värld som egentligen är lätt!
OM man hittar någon som gör allt i livet lättare, som hon gör för mig, så säger jag bara en sak; Håll den personen nära och släpp den aldrig, kämpa för den med ditt liv!




/ Robin ;)

Kommentarer
Postat av: A

Naaww fan vad gullig du är älskling (a) jag älskar dig <3<3

2010-07-25 @ 00:29:39
Postat av: Anonym

Tack :) Du med älskling! (L) jag älskar dig <3<3<3

2010-08-01 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0