25-07-2010!♥

Tjoflöjt!


Sent igår natt, typ halv två kom en mycket vacker och helt underbar kvinna till mig, närmare bestämt min älskade ängel ♥
Hon sov såklart hos mig, och gav mig nöjet att få vakna vid hennes sida♥ =D

Eftersom vi har haft det lite sådär nu o så, så är hon inte helt beredd på att möta mina föräldrar igen hehe.
Så det fick bli en mysig frukost på sängen med film fast hon fick till slut stressa lite eftersom hennes pappa skulle ta med henne ut och övningsköra, så ja :P Kanske inte så mysigt som det kunde ha blivit men de va mysigt iaf :D

Skulle ha städat för länge sen men så håller ju själklart min mor och far på att sätta upp en ny garderob som har tagit alla evigheter (från igår förmiddag tills nu) och jag kan inte städa för än dom är klara med den där sablans garderoben xD
Så istället ligger jag bara i sängen, lyssnar på musik och väntar på min älskade ♥ =)

Tänker på så mycket nu för tiden, typ jämför hela tiden, va sa hon förut till mig som va gulligt som hon inte säger längre eller att hon ibland skickar sms, hur tråkiga som helst, inga smileys inga hjärtan, bara text :/ Samtidigt vet jag att om jag fortsätter såhär så går det bara utför med det underbara vi har, och det vill jag verkligen inte att det ska hända, men jag kan inte sluta tänka på allt :/ det är inte det att jag inte litar på henne för det gör jag, till 100000% verkligen men ändå frågar jag saker en xtra gång, men det är bara för att känslor kan få folk att göra saker dom egentligen inte vill :/ Det gör bara så ont i hjärtat heeeela tiden verkligen, men det gör ännu ondare när jag är ifrån henne :( ne nu orkar jag inte tänka på detta mer, måste bli lite glad =)

PUSS&KRAM
/ Robin ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dont worry be happy honey :d jag älskar dig! <3

2010-07-26 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0