Efter vandringen!

Tjenixen!

Ja då har man precis kommit hem från en 2 -dygns vandring i skogen, helvette vad jobbigt det va men de va också förjävla kul faktiskt :D Men det har också vart jobbigt, för ni fattar inte hur mycket jag har saknat min babe :( hon kommer snart :D så det ska bli helt fantastiskt och underbart! <3

Men men, dom första 2 dagarna va kanon, fint väder, vackra utsikter och mysiga stigar och ställen :)
Första natten sov vi på ett skit häftigt ställe verkligen, ska lägga upp lite bilder sen så ni får se, och andra natten sov vi i en backe med benen neråt xD Vaknade den natten av att jag hade tält-taket i ansiktet och amandus ben hade åkt ut igenom tält öppningen xD så jag fick sätta ihop tältet lite och sen somna om xD
Tredje dagen då vi vakna var vi trötta, sletna och allt va allmänt jobbigt xD så vi bad mamma att komma och hämta upp oss 15km tidigare på ett ungefär xD

Nu är jag äntligen hemma, tillbaka till lyxen :D
För om de va en sak jag har märkt så är det hur lyxigt vi egentligen har det, rent vatten, god mat, värme, tak över våra huvuden, bekväma sängar och allt annat!
Men de har vart kul och absolut ett äventyr jag sen kommer glömma, Tack Amandus för ett sjuhelsikes äventyr, de va grymt!

Här åt vi vår första lunch, läkert lr hur? ;)

Gröna, sköna åkrar! ;D

Amandus, the unknowing xD

Vårt första sov ställe, med ett berg på typ minst 50 meter som vi klättrade till toppen på ;D

Run-Sten :O

Runor :D

ca:15m upp i berget

Samma här xD

30m typ

40m typ

längst upp, ca 50m

Nerifrån och upp

Amandus ser en mygga dö i ett spindel-nät xD

Amandus middag, Nudlar ;D

Vackert

Amandus hade kul :D

Sjukt vacker utsikt

"vodoo" docka typ, Mitt i skogen, wtf? right? :S

Sjungande tomte Mitt i skogen, wtf? right? :S

Häx-grejer-och-cykel-Mitt i skogen, wtf? right? :S

Och porslins grodor Mitt i skogen, wtf? right? :S

ett jävla hav av typ 2m höga ormbunkrar och pytte-granar!

En fälla med ett dött djur i :S creepy



jaa de var väl allt jag kan säga och visa från vårt äventyr :)

Ha det gott nu Puss&Kram!
/ R ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0