En underbar kväll!♥

Tjenixen!

Igår kom min älskling hem till mig efter att dom kommit hem ifrån skara sommarland :P
jag ville verkligen följa med dit asså men den jäkla vandringen tog ju arton år :P

so, anyway, min älskling kom hem till mig och vi hade de verkligen super-dunder mysigt!♥
mycket mysigare än vi haft på länge och det känns verkligen som om vårt förhållande är som vanligt igen, alltså hur bra som helst! :D igår myste vi riktigt ordentligt alltså! :D de va en underbar kväll!

Just nu sitter hon bakom mig och målar ett får på min rygg xD ska be henne ta ett kort sen som jag kan lägga upp ;)

jag har också målat ett litet something something på henne, men det är hemligt ;)

nu vet jag inte riktigt va jag ska skriva mer, förutom att vädret suger och att detta blir  en dag att sitta inne och kolla på film, läsa och mysa! ;D

Ha det bra, Puss&Kram!

/ R ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0