MysPys! ♥



Tjenixen!

Galet värre! åkte till min älskade flickvän igår natt och sov hos henne, sweet or what? ;D

Så idag åkte vi in till kungsbacka och jag köpte ett par vandrar-skor =) och sen gick vi till Tiopepe och åt gott,
det va verkligen jätte mysigt och romantiskt, jag kände mig mer kär än någonsin:)♥

Efter kba åkte vi hem till älsklingen och jag åkte hem till mig, fast först åkte jag till lollipop och köpte godis
för alex skulle ner till jonas och prata elr nått xD jag vet inte vad dom skulle göra faktiskt.

Senare åkte jag tillbaka till henne och vi tog massa kort :)  ♥ och myste, Helt jävla underbart alltså :)
fan, jag är så kär i henne va... aja, får hoppas på det bästa :D

Iaf, här är lite av bilderna från idag ;D och Älskling, Du är min ängel och jag Älskar dig över hela mitt hjärta och det
tillhör dig! ♥



Jag hade en underbar dag, de var den bästa på länge, Tack Älskling, Jag älskar dig♥

/Robin, Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0