Together Again! ;D♥

Tjenixen!

Då va vi tillsammans igen :D
Gladare kan jag inte bli och lyckligare får man leta efter tror jag :) ♥

Aja va i kungsbacka med crippo idag, han kollade på ny mobil också va vi inne på Kompetenscentrum :)
Sen åkte vi hem, vi va nog hemma i max 5 minuter sen bar det av igen till kungsback, fast med min älskade ängel
och linette :) först till ÖB sen vidare till ICA Maxi :)

När vi kom hem till älskling där vi grillade och bara umgicks och hade de mysigt så fick jag ett brev av älskling :D
Där det stod att hennes hjärta tillhörde mig och om jag ville bli tillsammans igen, självklart sa jag JA :D

Och nu sitter jag här och bloggar med Crippo brevid som fixar min systers data xD och snart ska vi kolla på film :)

Aja ska dra mig, hör av mig imorgon ;D

Alexandra Emmy Eriksson, Jag älskar dig över hela mitt hjärta och mitt hjärta tillhör dig!♥
Du gör mig till den lyckligaste och stoltaste killen i världen!♥




/ Robin ;)

Kommentarer
Postat av: A

Jag älskar dig över hela mitt hjärta med och du kommer för alltid att vara min prins (a) <3<3

2010-07-25 @ 00:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0